Dit is alleen mogelijk voor bedrijven met een KVK-nummer en een goede kredietrating. Tijdens het aanmaken van jouw account is het wel belangrijk dat jij jouw KVK-nummer invult. Dit doe je in het blokje bij de "extra informatie".
Belangrijk: is dit de eerste keer dat je een bestelling bij ons plaatst en heb je al wat in jouw winkelwagentje? Rond de bestelling dan niet af vanuit je winkelwagen, maar registreer je eerst als klant. Alleen dan heb je de mogelijk een KVK-nummer in te vullen en zal ook (mits een goede kredietrating) de optie tot achteraf betalen verschijnen.
Heb je al een account bij ons? Ga dan naar jouw "Persoonlijke instellingen" in jouw account, vul op deze pagina dan je KVK-nummer in.
Ik heb wel een KVK-nummer ingevuld maar kan niet op rekening betalen?
Dat klopt, wij checken je KVK-nummer handmatig. Doe even een mailtje of belletje naar onze klantenservice en we zullen je direct verder helpen. Houd je mailadres bij de hand en zorg dat het KVK-nummer is opgeslagen in je account.
Ik kon voorheen wel op rekening betalen, maar nu niet meer
De kans is groot dat er nog een rekening open staat waarvan de laatste herinnering is verstuurd. Je zult dan vooruit moeten betalen voor de eerste drie bestellingen. Hierna kan je het verzoek indienen om 'op rekening betalen' weer te activeren. Vanzelfsprekend is dan ook de factuur die nog open stond betaald is.