Ik heb een klacht over een geleverde bestelling

Heb je een klacht over een geleverde bestelling? Laat het ons zo spoedig mogelijk weten! Hoe je dit moet doen? We leggen het je hieronder uit. 

Een klacht melden

Meld je klacht in ieder geval per e-mail via info@dwcprint.nl ovv het ordernummer en enkele foto's van de klacht (indien van toepassing). Indien wij adhv de foto's je klacht kunnen beoordelen, kunnen we meteen tot actie overgaan, dit kan of een herdruk zijn, of een afwijzing van de klacht.

Indien wij de klacht niet adhv de foto's kunnen beoordelen, zullen we je vragen (een gedeelte van) de bestelling kosteloos te retourneren naar ons. Wil je niet wachten op de verwerking hiervan, dan kun je alvast zelf een nieuwe bestelling plaatsen. De kosten worden dan na beoordeling bij een gegronde klacht gecrediteerd. Is de klacht niet gegrond en wens je de bestelling weer retour te ontvangen, brengen we hier enkel de verzendkosten voor in rekening.

Retourneren van afgekeurde bestelling

Indien een klacht gegrond is, kan er door DWCPRINT worden verzocht de afgekeurde bestelling, of het betreffende deel daarvan aan ons te retourneren, dit is altijd kosteloos.

Financiƫle compensaties en reclamaties

Een mogelijke financiƫle compensatie wordt per afzonderlijk geval beoordeeld, daar zijn geen vaste regels voor. Een herdruk is het eerste uitgangspunt.

Alle overige wensen voor afhandeling buiten bovenstaande om, kunnen op verzoek worden uitgevoerd, indien redelijk en haalbaar.

Reclamatie is niet mogelijk indien een geleverde bestelling reeds in gebruik is genomen, bijvoorbeeld na het verzenden van afgekeurde kaarten.