Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen wij jou om een account aan te maken voordat je kunt bestellen. Zo kun jij later oude orders terugzien, adressen aanpassen, facturen downloaden en nog veel meer. Nadat jij een account heb aangemaakt en ingelogd bent heb je de volgende opties:
Factuur downloaden
Heb je de factuur van jouw order niet ontvangen of is deze e-mail kwijtgeraakt? Geen probleem! De factuur kun jij bij Mijn bestellingen terugvinden. Klik op Bestelling bekijken en vervolgens bovenin op Facturen. Hier kun jij meteen de factuur printen. Kom je er niet helemaal uit? Geen probleem! Bel of mail even met jouw orderbegeleider.
Wachtwoord wijzigen
We slaan jouw wachtwoord altijd versleuteld op. Niemand kan jouw wachtwoord dus zien. Ben je het wachtwoord vergeten? Het is eenvoudig om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Dit doe je door op ‘Wachtwoord vergeten’ te klikken bij de Inloggen & Registreren pagina. Ook kun je in jouw account altijd jouw wachtwoord wijzigen naar een door jou gewenste combinatie. Dit doe je bij Mijn persoonlijke instellingen. Kom je er niet helemaal uit? Geen probleem! Bel of mail even met jouw orderbegeleider.
Adressen aanpassen
Verstuur je vaak naar een ander adres dan het factuuradres? In Mijn adresboek voer je eenvoudig meerdere adressen toe aan jouw account. Zo reken je binnen een paar klikken af en hoef je alles niet telkens opnieuw in te vullen.
Orders inzien
Wil jij de status of specificaties van een order zien? Ga naar Mijn bestellingen. Hier kun je snel en eenvoudig al jouw geplaatste orders bekijken.
Aan- of afmelden nieuwsbrief
In Mijn account kun je heel eenvoudig de aanmelding voor de nieuwsbrief wijzigen.