Levertijden & levering

Doordat wij de processen in eigen hand houden kunnen we snel schakelen. Dit betekent concreet dat jij erop kan vertrouwen dat wij altijd ons uiterste best doen jouw pakket netjes en op tijd bij jou/jouw klant af te leveren. 

Aanlevertijden

Bestel jij op werkdagen voor deze tijden dan nemen we jouw order nog dezelfde dag in behandeling.

  • Digitaal drukwerk voor 16.00 uur
  • Grootformaat drukwerk voor 16.00 uur
  • Offset drukwerk voor 10.00 uur

Levertijd

Bij alle producten staat boven de prijzentabel de levertijd aangegeven in werkdagen. Heb jij het sneller nodig? Neem gerust contact met ons op! Wie weet hebben we nog ruimte om jouw drukwerk sneller te produceren.

Verzendmogelijkheden

Verzending met PostNL - standaard (gratis) 

Deze optie gebruiken wij standaard bij alle producten. Jouw bestelling wordt tussen 08:00 en 18:00 bezorgd op het door jou doorgegeven adres.  

Track & trace

Je ontvangt op de avond waarop wij het pakket hebben meegegeven aan PostNL, nadat de eerste scan heeft plaatsgevonden, een aparte mail van PostNL met daarin de Track & trace die de verwachte aflevertijd aangeeft voor de volgende dag. 

Belangrijk: je ontvangt ook van ons een Track & trace link. Deze is bijgesloten in de mail met een kopie van de afleverbon. Deze mail wordt verstuurd zodra wij jouw bestelling hebben geproduceerd en de order is afgerond. Het kan zijn dat dit een aantal dagen voor de verwachte leverdatum is. Dit betekent niet dat wij jouw bestelling eerder leveren. De verwachte leverdatum die op de bestelbevestiging staat is leidend. Zodra je ook een mail van PostNL hebt ontvangen met de Track & trace, weet je dat jouw pakket onderweg is en wordt de Track & trace ook actief. 

Leveringen Benelux en Duitsland

Alle prijzen zijn inclusief bezorging binnen de Benelux. Binnen de Benelux zal de levering (afhankelijk van de gekozen service) binnen 1 werkdagen na verzending bij je worden afgeleverd. Bij leveringen in Duitsland kan de doorlooptijd iets langer zijn en berekenen we een kleine toeslag. Informeer voordat je de bestelling plaatst even naar de kosten. 

Neutrale levering & wederverkopers

Jouw pakket rechtstreeks bij jouw klant laten afleveren? Dat kan. Tijdens het afrekenproces heb je de mogelijkheid om een afwijkend afleveradres in te vullen. Hier vul je het adres van jouw klant in. Omdat wij onze pakketten standaard neutraal verzenden, zal jouw klant op geen enkele manier kunnen zien dat het pakket van ons afkomstig is. Met de Track & Trace kun jij de status van de bezorging volgen.